Organizarea unui eveniment corporate vine întotdeauna „la pachet” cu multe decizii, dar una dintre cele mai importante este alegerea spaţiului care va găzdui workshop-ul, training-ul, seminarul sau conferinţa ce urmează să aibă loc.
Impactul spaţiului pentru succesul evenimentului business este major, de aceea selecţia lui trebuie să fie în concordanţă cu obiectivele propuse.
Sala potrivită poate însemna o experienţă plăcută de networking şi un eveniment reuşit, versus o sală nepotrivită pentru desfăşurarea activităţilor, atât pentru traineri/speakeri sau invitaţi. Nimic nu este mai neplăcut decât să-ţi vezi audienţa nerăbdătoare să plece de la evenimentul tău.
Elementele cheie
Înainte de toate, atunci când alegi sala pentru întâlnirea de business pe care o organizezi, trebuie să porneşti de la câteva date esenţiale şi anume: data desfăşurării, numărul de participanţi şi buget.
Odată cunoscute aceste elemente, poţi începe căutarea sălii de evenimente potrivită.
Centrul de conferinţe Univers T
Situat în imediata vecinătate a unor centre importante de afaceri din Cluj-Napoca, precum Iulius Business Center, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, United Business Center Tower , Univers T dispune de un Centru de Conferinţe special dedicat întâlnirilor de afaceri.
Noutăţi: Amfiteatrul Univers T
Pentru conferinţe şi congrese cu număr mare de participanţi: în curând va fi inaugurat Amfiteatrul Univers T , cu o capacitate de 275 de locuri!
Acest spaţiu amplu va fi dotat cu cele mai moderne echipamente, pentru desfăşurarea impecabilă a oricărui eveniment de mare anvergură.
Săli moderne de conferinţe
Sălile de evenimente de la Univers T se pliază perfect pentru evenimente corporate de mici şi mari dimensiuni, astfel încât ai posibilitatea să optezi pentru Sala de evenimente Jupiter, cu o capacitate de 70 de persoane, sau una dintre sălile Neptur, Saturn sau Uranus, cu o capacitate de până la 40 de persoane.
Pentru evenimente cu un număr mai mic de participanţi, aceste săli pot fi rearanjate în concordanţă.
Toate sălile de evenimente de la Univers T beneficiază de lumină naturală, aer condiţionat, WiFi şi echipamente audio-video performante pentru ca întâlnirile să se desfăşoare în cele mai bune condiţii.
În plus, se poate opta pentru servicii de secretariat, pauze de cafea, băuturi şi gustări tip „finger food” sau prânz ori cină cu meniu personalizat la unul dintre restaurantele hotelului.
Spaţii de cazare
Evenimentele de mare anvergură, care se adresează unui public numeros, vor fi mai bine primite dacă există şi posibilitatea de cazare în cadrul aceluiaşi loc.
Univers T pune la dispoziţie pentru invitaţi şi participanţi 58 de camere duble, apartamente şi suite confortabile, astfel încât poţi bifa imediat ca şi „rezolvată” cazarea pe lista lucrurilor necesare organizării.
Cum timpul este important, asigură-te că rezervi din timp sala potrivită pentru evenimentul tău, contactează-ne chiar acum prin e-mail la rezervari@universt.ro sau telefonic la 0264 554 477 pentru a discuta împreună toate detaliile!
Consultă costurile de închiriere ale sălilor dedicate pentru seminarii, workshop-uri, conferinţe şi alte întâlniri de business pe pagina dedicată:
Centru de conferinţe Univers T.